Comarch in een notendop
1993 oprichting van Comarch | 6400 | 380 M€ omzet | 10 000 klanten in meer dan 100 landen |
Wij begrijpen uw zakelijke behoeften en de technologie die u gebruikt, en houden hiermee rekening bij de ontwikkeling van oplossingen. Wij zorgen voor een snellere implementatie en eenvoudigere integratie, waardoor de risico’s van een project verminderen
Implementatie projecten binnen budget en op tijd. Wij bieden de beste prijs-kwaliteitverhouding
Dankzij de duizenden projecten die met succes internationaal zijn uitgevoerd en dankzij ons team van experts en consultants profiteert Comarch nu van een zeer nauwkeurige kennis van uw beropen en uw verwachtingen.
Van de definitie van uw behoeften tot onze outsourcing- en adviesdiensten, we doen er alles aan om u de oplossing te bieden die het beste bij uw verwachtingen past. En om altijd dichter bij uw projecten te staan, heeft Comarch kantoren in Brussel en Rotterdam.
Dankzij onze investeringen in R&D kunnen we oplossingen bieden die altijd op het snijvlak van technologie en markttendensen zijn, in overeenstemming met de nieuwste regelgeving.
We creëren eenvoudige, aanpasbare oplossingen die kunnen meegroeien met commerciële vereisten.
Royale Union Saint-Gilloise (RUSG) en Comarch kondigen met enthousiasme een significante uitbreiding van hun samenwerking aan. Na een succesvol tweejarig partnership is Comarch nu de hoofdsponsor en staat daarmee op de training kit van Union voor het seizoen 2024/2025.
RUSG heeft een nieuwe officiële partner gekozen voor het voetbalseizoen 2024/2025: IT-leverancier Comarch. Dit markeert een nieuw spannend hoofdstuk in de relatie tussen Comarch en de RUSG, waarbij een gemeenschappelijk engagement voor excellentie, gemeenschap en ambitie wordt onderstreept.
Het Poolse IT bedrijf Comarch en de Nederlandse telecomoperator KPN breiden hun samenwerking uit met een vijfjarige overeenkomst, gefocust op software as a service (SaaS) en innovatie. Dankzij deze verlengde samenwerking kan Comarch KPN ondersteunen bij het verbeteren van interne en externe gegevenskwaliteit en het stroomlijnen van hun inkomstenactiviteiten. De service van Comarch zal KPN helpen het aantal klachten van klanten te verminderen, de betaling van facturen te versnellen en het 'omzetrisico' als gevolg van betwiste facturen en onderfacturatie te minimaliseren.
Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.