P&V versterkt digitale transformatie met Comarch voor Employee Benefits-oplossing

Comarch kondigt met trots de voortgezette samenwerking met P&V Group aan, met als doel de digitale verzekeringsproducten van de groep uit te breiden. P&V besloot de Comarch Digital Insurance-oplossing, die ze eerder al inzetten binnen de levensverzekeringen, uit te breiden met de transformatie van hun Employee Benefits Business Line.

De P&V Group biedt verzekeringsoplossingen aan particulieren, zelfstandigen en bedrijven via verschillende merken (P&V en Vivium) en verschillende distributiekanalen. Momenteel telt de klantenbasis van de P&V Group meer dan 1 miljoen tevreden klanten. In het segment ‘Employee Benefits’ (tweede pijler groepsverzekeringen) behoort de P&V Group tot de top drie op de Belgische markt.

Onlangs verzilverde de nauwe samenwerking tussen Comarch, Ensur en P&V de Digital Trophy tijdens de prestigieuze Decavi Life-Insurance Awards-ceremonie. Die trofee was een mooie erkenning van de inzet van de P&V Group en Comarch rond innovatie en de voortdurende verbetering van hun dienstverlening aan hun klanten.

Naast de reeds vruchtbare samenwerking tussen de bedrijven sinds 2020, is deze erkenning te danken aan Comarch’ indrukwekkende palmares, succesvolle oplossingen en uitgebreide ervaring in Employee Benefits. Comarch wil haar Employee Benefits-oplossing volledig afstemmen op de specificaties en vereisten van de Belgische markt.

Het targetplatform zal Defined Benefit, Defined Contribution, Hybrid & Cash Balance producten beheren. Een van de belangrijkste doelstellingen van het project is het handhaven van een hoog niveau van automatisering, waardoor transacties volledig automatisch kunnen worden verwerkt (STP). Bijkomende doelen omvatten gegevensmigratie en platformimplementatie binnen een cloudomgeving.

De bestaande samenwerking tussen Comarch en P&V Group zorgt voor vertrouwen bij de implementatie van het nieuwe systeem en de voordelen die daarbij horen. Tegelijkertijd biedt het digitale platform de nodige flexibiliteit om de oplossing aan te passen aan zowel de verwachtingen van de klant als de lokale wettelijke vereisten.

Het winnen van de Digital Trophy onderstreept de innovatieve drive van P&V Group en Comarch en hun toewijding aan het verbeteren van klantenservice.

Voor meer informatie over Comarch Digital Insurance:

Op basis van deze toestemming worden uw persoonsgegevens door bedrijven van de Comarch Group verwerkt om u een nieuwsbrief te sturen. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken, maar onthoud dat de rechtmatigheid van de gegevensverwerking op basis van uw toestemming vóór de intrekking hierdoor niet wordt beïnvloed. Uw toestemming wordt hoofdzakelijk gevraagd op grond van de regelgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens. Door deze toestemming te geven, stemt u ermee in om – per e-mail – ongevraagde commerciële en direct marketing-mededelingen te ontvangen die in onze nieuwsbrief staan. Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de bedrijven van de Comarch Group.
Op grond van de regelgeving inzake de verspreiding van ongevraagde commerciële mededelingen en direct marketing per e-mail, wordt uw toestemming gevraagd, zodat onze vertegenwoordigers via een e-mailbericht contact met u kunnen opnemen. In dit geval worden uw persoonsgegevens door bedrijven van de Comarch Group verwerkt op basis van hun rechtmatige belangen. Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de bedrijven van de Comarch Group.

Door dit formulier te verzenden, geeft u ons toegang tot uw persoonsgegevens.
Lees verder over: De verwerking van uw gegevens door bedrijven van de Comarch Group en uw rechten als betrokkene.