Verzekeringen in het mobile-first tijdperk

Download het rapport


Op grond van de regelgeving inzake de verspreiding van ongevraagde commerciële mededelingen en direct marketing per e-mail, wordt uw toestemming gevraagd, zodat onze vertegenwoordigers via een e-mailbericht contact met u kunnen opnemen. In dit geval worden uw persoonsgegevens door bedrijven van de Comarch Group verwerkt op basis van hun rechtmatige belangen. Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de bedrijven van de Comarch Group.

Op basis van deze toestemming worden uw persoonsgegevens door bedrijven van de Comarch Group verwerkt om u een nieuwsbrief te sturen. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken, maar onthoud dat de rechtmatigheid van de gegevensverwerking op basis van uw toestemming vóór de intrekking hierdoor niet wordt beïnvloed. Uw toestemming wordt hoofdzakelijk gevraagd op grond van de regelgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens. Door deze toestemming te geven, stemt u ermee in om – per e-mail – ongevraagde commerciële en direct marketing-mededelingen te ontvangen die in onze nieuwsbrief staan. Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de bedrijven van de Comarch Group.

Door dit formulier te verzenden, geeft u ons toegang tot uw persoonsgegevens. Lees verder over: De verwerking van uw gegevens door bedrijven van de Comarch Group en uw rechten als betrokkene.

Wat je zal bijleren:

  • Hoe de leiders binnen de Europese verzekeraars mobiele technologieën aanpakken.
  • Waarom de meeste daarvan deze technologieën als essentieel beschouwen voor de toekomst van hun activiteiten – en wat dit concreet inhoudt.
  • Waarom de verzekeringssector steeds achterop zit tegenover andere sectoren wat betreft het gebruik van mobiele technologieën.
  • Welke verkoops- en diesntkanalen zijn meest populair in 2017 – en welke vlakken van de verzekeringsbusiness zullen met minder of meer waarschijnlijkheid ‘gemobiliseerd’ worden.
  • Welke KPIs worden gebruikt door verzekaars om de efficiëntie van hun mobile projecten de meten.
  • Wat zijn de functionaliteiten die ze vermoedelijk willen aanbieden aan de klanten, intermediairs en inspecteurs.

 

 Mariusz Janczewski, Senior Consultant Comarch

Mariusz Janczewski heeft de Comarch Financial Services divisie in 2007 versterkt. Wegens zijn uitgebreide ervaring in de verzekeringssector is Mariusz nu verantwoordelijkheid voor de marktanalyse en klantenservice wat digitale trends betreft. Als echte ‘trendhunter’ schrijft Mariusz een wekelijke kolom in de Poolse magazine "Dziennik Ubezpieczenio, waar hij zijn analyse uitwerkt met betrekking tot de constante veranderingen binnenin het verzekeringslandschap. Hij heeft een MSc in Wiskunde van de Universiteir van Gdansk en is tevens gediplomeerd aan de University of Gdańsk en de Gdańsk Banking Academy – respectievelijk in Software Engineering, Finance en Banking.

 

 

 

anna sacha

 

Anna M. Lik, Product Manager

Anna M. Lik is product manager binnenin de Insurance Business Unit van Comarch. Haar verantwoordelijkheden richten zich op de analyse van verzekeringsmarkten, marketing, sales planning en productenontwikkelingen. Zij heeft voor Comarch gewerkt in verschillende locaties, met name Moskou, Luxemburg en Poznan, waar haar zij haar hedendaagse activiteiten verricht.

Venez nous rencontrer lors des évènements suivants et décrouvez-en plus concernant le rapport.

Decavi Non-Life Insurance Trophies 2017

26.04. Brussel

Decavi Insurance CEO event 2017

24.05. Brussel

Comarch Insurance Breakfast 2017

13.10. Brussel

Comarch Insurance Breakfast 2017

27.10. Luxemburg