B2B Solution

Aangezien de inkomsten van telecomoperatoren uit klantsegmenten dalen, richten CSP’s hun pijlen op zakelijke klanten als potentiële winstbronnen. CSP's moeten de behoeften van zakelijke klanten doorgronden om deze kans ten volle te benutten. Comarchs B2B-Solution en de bewezen Comarch BSS-/OSS-suite voor Tier 1-operatoren vormen het antwoord op deze behoeften.


Comarch B2B Solution is gericht op kritische problemen in verband met B2B-relaties zoals het bieden van verschillende verkoopstrategieën aan bedrijven van verschillende grootte (kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en multinationals, MNC's), levering en ondersteuning van grote aantallen op maat gemaakte producten en diensten, beheer van Service Level Overeenkomsten (SLA's) en behandeling van complexe leveringsprocessen. Deze oplossing ondersteunt ook meerdere factureringsscenario's zoals gesplitste facturering of facturering namens.

Voordelen

Beheer efficiënt klantinformatie

Implementeer een flexibele organisatiestructuur voor zakelijke klanten en introduceer kostenplaatsen met hulpmiddelen voor klantondersteuning die specifiek zijn ontworpen voor het beheer van processen die te maken hebben met multinationals en grote bedrijven.

Laat klanten hun diensten beheren

Comarch Corporate SelfCare is gericht op processen van zakelijke klanten die flexibiliteit bieden om verantwoordelijkheden op verschillende beheerniveaus te delegeren. Creëer aangepaste definities voor functionaliteit en gegevenstoegang voor managers of eindgebruikers.

Beheer en volg SLA-contracten

Definieer Service Level Agreements in het kader van werkelijke product- of bedrijfsprocessen en bewaak overeengekomen maatstaven.

Bewaak en analyseer de kwaliteit van diensten proactief

Zorg voor een superieure kwaliteit voor zakelijke klanten en los problemen met diensten op voordat ze tot klantklachten leiden.

Bied verkoop over meerdere kanalen

Koppel alle verkoopkanalen aan dezelfde beheerhulpmiddelen voor productcatalogi en orders. Bied een zelfbedieningsportaal aan zakelijke klanten om de werklast en kosten van de klantenservice te verlagen.

Automatiseer leveringsprocessen

Verkort de time-to-market door gebruik van de product- en servicecatalogus die het proces aandrijft en ervoor zorgt dat er geen ingewikkelde herconfiguratie nodig is bij de introductie van nieuwe diensten.

Verstrek productvarianten en producten op maat

Gebruik de flexibele Comarch BSS-suite voor gestandaardiseerde varianten voor kleine en middelgrote zakelijke klanten en voor oplossingen en aanbiedingen op maat voor grote ondernemingen.

Comarch B2B Solution

Elementen van deze oplossing:

Case study

 

European Tier 1 Operator

 

"To improve offering management, shorten time to market and enable building new services quickly and easily, Comarch proposed an approach leading to increased service reusability and automation of product management processes."

Download de case study >>

Gerelateerd materiaal

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.