SFA Beacon

Wij leveren samen met de locatiebewuste SFA Mobile App ook onze eigen Comarch Beacon-zenders, zodat wij onze klanten van speciale software kunnen voorzien zonder dat de ondersteuning door hardware van derden nodig is.

Gebruik Comarch Beacon om klanten uit de nodigen in pubs, restaurants of andere locaties en hen te overtuigen om gebruik te maken van uw aanbod. Als een klant in de buurt is van een club waar uw Comarch Beacon is geïnstalleerd, ontvangt hij een bericht op zijn smartphone om hem aan te moedigen binnen te komen door hem te informeren over actuele promoties, evenementen of nieuwe producten.

 

Demo aanvragen

sales force automation beacon

Functionaliteiten

BEACON-TOESTELLEN

Zender die regelmatig gegevenspakketten verzendt die door een ander apparaat (bijv. smartphone, tablet, notebook) kunnen worden ontvangen

BLUETOOTH LOW ENERGY (BLE)

Gebruik BLE-naderingstechnologie om een universeel unieke identificatie te verzenden die wordt ontvangen door een compatibele app of een besturingssysteem, en die kan worden omgezet in een fysieke locatie of kan aanzetten tot uitvoering van een actie op het apparaat

PERSOONLIJKE COMMUNICATIE

Wanneer een gebruiker het opgegeven gebied betreedt, wordt zijn of haar toepassing hiervan op de hoogte gebracht en kan er een persoonlijke boodschap of korting worden weergegeven

PRODUCTINFORMATIE

Wanneer de gebruiker met zijn of haar smartphone zeer dicht bij een product komt, krijgt hij of zij gedetailleerde informatie te zien over dat product en over de acties die hij of zij kan ondernemen met betrekking tot dat product

INDOOR-NAVIGATIE

Dankzij de beacons die rond het gebouw zijn verspreid, kan de toepassing zijn eigen fysieke locatie vinden en de gebruiker dus gemakkelijk naar het gekozen punt leiden

MELDINGEN VOOR VERTEGENWOORDIGERS

Beacons kunnen worden geïntegreerd met de mobiele SFA-app voor vertegenwoordigers, zodat zij hun aanwezigheid in winkels kunnen doorgeven of meldingen en informatie over vereiste activiteiten kunnen verzenden

comarch beacon sfa

Voordelen

Hoe u en uw klanten hun voordeel kunnen doen met de micro-locatie technologie:

→ uw klanten krijgen:

  • informatie over actuele promoties
  • persoonlijke kortingsbonnen
  • uitnodiging bij de uitgang met een korting voor hun volgende bezoek…

→ u kunt:

  • meer klanten trekken naar clubs die uw producten aanbieden, en dus een hogere omzet realiseren
  • de interesse van klanten in uw producten verhogen
  • de merktrouw vergroten en de aanwezigheid van uw producten in sociale media verbeteren door de interesse van klanten te wekken met diverse programma’s
  • uw merken beter afstemmen op de behoeften van klanten dankzij informatie over het gedrag van uw klanten en hun voorkeuren (in welk product hadden ze interesse tijdens hun bezoek, of zelfs gedetailleerdere informatie door de call-to-action-functie te gebruiken (beantwoord de vraag, deel uw mening…)

 

 

 

Diensten

HELPDESK

Comarch Helpdesk is het eerste ondersteuningsniveau voor gebruikers van het Comarchs SFA-systeem. De adviseurs van Comarch bieden telefonische ondersteuning in 6 talen (EN, DE, PL, UA, RU, FR), en dit 5 dagen per week, 8 uur per dag.

TRAINING

Comarch organiseert professionele trainingen voor gebruikers van het systeem. Trainingen worden georganiseerd door een professioneel team consultants van ons trainingscentrum.

TECHNISCHE ONDERSTEUNING

Comarch’s tweede ondersteuningsniveau biedt e-mailondersteuning (ticketingsysteem) voor installatie, configuratie en bugfixing.

HOSTING

Comarch Hosting biedt een complete IT-omgeving voor toepassingen op één van onze datacenterlocaties. De veilige infrastructuur en managementdiensten staan garant voor een efficiënte werking van bedrijfstoepassingen. Comarch’s datacenters bevinden zich in Duitsland (Frankfurt, Dresden), Frankrijk (Lille), de Verenigde Staten (Chicago) en Polen (Krakau, Warschau).

SERVICE VOOR MOBIELE TOESTELLEN

Comarch biedt extra diensten voor mobiele toestellen om te zorgen dat mobiele gebruikers ononderbroken hun werk kunnen verrichten.

VERKOOP VAN MOBIELE TOESTELLEN

Comarch werkt samen met toonaangevende leveranciers van hardware, waaronder fabrikanten van mobiele toestellen zoals Apple (Comarch is een erkende Apple-reseller) en Samsung.

GEGEVENSNORMALISERING EN -HARMONISERING

In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module biedt Comarch eenmalige of periodieke normaliserings- en harmoniseringsdiensten voor gegevens die werden verkregen van distributeurs/groothandelaars.

CONTROLE VAN GEGEVENSKWALITEIT

In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module wordt een periodieke controle van gegevens, die zijn verkregen van distributeurs/groothandelaars, uitgevoerd door elektronische gegevens te vergelijken met gegevens op papier (rapporten en lijsten die zijn opgesteld door de distributeur).

GEOGRAFISCHE COÖRDINATEN VOOR ELK VERKOOPPUNT

In het kader van de Geomarketing-dienst wijzen we geografische coördinaten toe aan elk verkooppunt en delen we deze.

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.

Klanten

Carlsberg

Diageo

Colgate-Palmolive

Red Bull

Mars

Nivea

Stella-Pack

Grupa Żywiec

Hortex

Wawel

IDS Group

PPG

Navo