Online Sales Support

Multifunctionele web-toepassing die is ontworpen om het werk van verkoopleiders, marketingmanagers en hun zakenpartners (distributeurs/winkels) te ondersteunen. Het systeem maakt uitgebreide communicatie, rapportage en automatisering van verkoopprocessen (orders, klachten) mogelijk.

De toepassing werkt op een notebook of desktopcomputer en op mobiele toestellen (tablet).

 

Demo aanvragen

Comarch sales support

Functionaliteiten

TRADE PROMOTION MANAGEMENT

Ondersteunt planning en regeling van het budget voor commerciële promotie van een entiteit. Maakt het gemakkelijk om lange- en korte termijn promotionele activiteiten voor geselecteerde klanten te definiëren. Helpt om de effectiviteit van promotionele activiteiten te meten. Maakt gebruik van historische gegevens om de beste methoden voor omzetgroei te ontwikkelen

COCKPIT VOOR MANAGERS

De cockpit voor manangers wordt gebruikt om KPI's (Key Performance Indicators) en in het systeem gedefinieerde berichten met andere gebruikers te delen

RAPPORTAGE

Bepaling van specifieke validatieregels om het aantal onjuiste documenten te verminderen. Vaak gebruikt voor facturen (inclusief de controle van het netto-/brutobedrag).

CONVERSIE

Rapportage wordt uitgevoerd door middel van vooraf gedefinieerde, intuïtieve cockpits. Voor gedetailleerde analyse kan de gebruiker inzoomen en zo toegang krijgen tot specifieke tabellen, grafieken of OLAP-kubussen. Welke rapporten beschikbaar zijn voor de gebruiker wordt bepaald door de systeembeheerder die rollen en rechten toewijst

GEOMARKETING

Rapportage van verkoopgegevens op Google Maps per regio. De gebruiker kan toegang krijgen tot specifieke klanten en hun verkopen weergeven in grafieken die zijn ingedeeld op basis van merken of vrij gedefinieerde parameters. De gebruiker kan ook het juiste gegevensbereik kiezen, filteren op een bepaalde winkel/een bepaald verkooppunt of op de vertegenwoordigers die verantwoordelijk zijn voor het betrokken gebied

OLAP FAST GRID

Opstelling van rapporten op basis van de gegevens die worden uitgewisseld in EDI-documenten, bijv. een vergelijking tussen het aantal bestelde en het aantal gefactureerde producten of controle van EAN-codes op de factuur met betrekking tot de order. Abonneren op rapporten via e-mail in elke indeling (bijv. Excel) voor gebruik bij het opstellen van periodieke rapporten.

TRACKING

Er is een OLAP Fast Grid-module beschikbaar voor geavanceerde bedrijfsanalisten die snel en gemakkelijk toegang willen tot grote hoeveelheden gegevens. Deze module biedt gemakkelijk toegang tot samenvattingen in tabelvorm en grafieken die rechtstreeks zijn afgeleid van OLAP-kubussen. Rapporten kunnen worden geëxporteerd naar MS Excel-indeling, rapportsjablonen kunnen opgeslagen en gedeeld worden met andere gebruikers

BERICHTEN

De berichtenmodule is bestemd voor onderlinge communicatie in het systeem; hier wordt belangrijke informatie gepubliceerd en gedeeld met andere gebruikers (waaronder zakenpartners)

ORDERS

Het biedt zakenpartners (distributeurs/winkels) de mogelijkheid om orders te plaatsen volgens de normen van de fabrikant, zoals het logistiek minimum, de productmix, promotionele producten. Orders worden direct (EDI-technologie) overgedragen aan de fabrikant of het logistieke centrum. Het systeem ondersteunt ook andere processen zoals facturen, vorderingen, verpakkingsetiketten

ENQUÊTES

Eenvoudige manier om enquêtes op te stellen en direct te delen met doelgroepen. Monitoring van het aantal personen dat de enquête opent of zelfs afdwinging van deelname aan de enquête. Verzameling en evaluatie van antwoorden en tot slot analyse van de verzamelde informatie. Ondersteunt ook het delen van feedback met uw doelgroep

LOYALITEIT

Het systeem biedt de gebruiker de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma’s op te stellen op basis van order- of verkoopgegevens in het systeem. Het systeem vergemakkelijkt het verzamelen van punten op specifieke accounts voor elke zakenpartner (distributeurs/winkels), inwisseling van punten voor prijzen of kortingen, en ondersteunt indeling van deelnemers in groepen met verschillende privilegeniveaus

KLANTENKAART

Klantencatalogus die toegang biedt tot alle belangrijke informatie en logistieke gegevens van het bedrijf

PRODUCTKAART

Productcatalogus die toegang biedt tot productkaarten met belangrijke informatie en foto’s

Diensten

HELPDESK

Comarch Helpdesk is het eerste ondersteuningsniveau voor gebruikers van het Comarchs SFA-systeem. De adviseurs van Comarch bieden telefonische ondersteuning in 6 talen (EN, DE, PL, UA, RU, FR), en dit 5 dagen per week, 8 uur per dag.

TRAINING

Comarch organiseert professionele trainingen voor gebruikers van het systeem. Trainingen worden georganiseerd door een professioneel team consultants van ons trainingscentrum.

TECHNISCHE ONDERSTEUNING

Comarch’s tweede ondersteuningsniveau biedt e-mailondersteuning (ticketingsysteem) voor installatie, configuratie en bugfixing.

HOSTING

Comarch Hosting biedt een complete IT-omgeving voor toepassingen op één van onze datacenterlocaties. De veilige infrastructuur en managementdiensten staan garant voor een efficiënte werking van bedrijfstoepassingen. Comarch’s datacenters bevinden zich in Duitsland (Frankfurt, Dresden), Frankrijk (Lille), de Verenigde Staten (Chicago) en Polen (Krakau, Warschau).

SERVICE VOOR MOBIELE TOESTELLEN

Comarch biedt extra diensten voor mobiele toestellen om te zorgen dat mobiele gebruikers ononderbroken hun werk kunnen verrichten.

VERKOOP VAN MOBIELE TOESTELLEN

Comarch werkt samen met toonaangevende leveranciers van hardware, waaronder fabrikanten van mobiele toestellen zoals Apple (Comarch is een erkende Apple-reseller) en Samsung.

GEGEVENSNORMALISERING EN -HARMONISERING

In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module biedt Comarch eenmalige of periodieke normaliserings- en harmoniseringsdiensten voor gegevens die werden verkregen van distributeurs/groothandelaars.

CONTROLE VAN GEGEVENSKWALITEIT

In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module wordt een periodieke controle van gegevens, die zijn verkregen van distributeurs/groothandelaars, uitgevoerd door elektronische gegevens te vergelijken met gegevens op papier (rapporten en lijsten die zijn opgesteld door de distributeur).

GEOGRAFISCHE COÖRDINATEN VOOR ELK VERKOOPPUNT

In het kader van de Geomarketing-dienst wijzen we geografische coördinaten toe aan elk verkooppunt en delen we deze.

online sales support Comarch

Voordelen

  • Effectieve B2B-communicatie (orders, claims, mailingabonnementen, surveys, individuele marketingacties, trade marketing content)
  • Dagelijkse monitoring van:

       - Vooruitgang van verkoop/aankoop

       - Distributie-ontwikkeling

       - Beheer van reserves

  • Lagere kosten voor het onderhouden van partners
  • Mogelijkheid om meteen te reageren op resultaten en marktveranderingen
  • Toegang tot actuele verkoop- en aankooprapporten
  • KPI-rapporten inclusief informatie over de voltooiing van doelen

 

Klanten

Carlsberg

Diageo

Colgate-Palmolive

Red Bull

Mars

Nivea

Stella-Pack

Grupa Żywiec

Hortex

Wawel

IDS Group

PPG

Navo

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.