E-commerce

Hedendaags verkoopplatform dat zakenpartners dag en nacht toegang biedt tot uw aanbod aan diensten en producten.

Comarch SFA e-commerce is niet alleen een online winkel, maar ook een B2B-platform dat gebruikt wordt voor het verwerken van complexe handelsrelaties tussen verkopers en zakelijke klanten, maar ook voor het sluiten van transacties tussen bedrijven en zakenpartners, bijv. leveranciers, aannemers of distributeurs. Het is een uitgebreid systeem dat bedrijfsprocessen automatiseert door koop- en verkoopbeslissingen te ondersteunen, bestellingen te controleren en aanbiedingen te zoeken en te genereren.

 

Demo aanvragen

Functionaliteiten

PRODUCTCATALOGUS

Dankzij de intuïtieve catalogus kunt u gemakkelijk interessante artikelen sorteren en opzoeken. De artikelen hebben gedetailleerde productkaarten die alle relevante informatie en foto's bevatten. Inhoudbeheer is mogelijk via de back office-toepassing waarmee u de informatie actueel kunt houden.

ACTIES

Op de diverse gebruikers afgestemde gepersonaliseerde acties en speciale aanbiedingen, met daarin voorgestelde producten en een beschrijving van de voordelen.

NIEUWSBRIEVEN

Mogelijkheid van het maken van nieuwsbrieven die geïntegreerd zijn met Google Analytics. Kortingscatalogi met 'image mapping' en de mogelijkheid om geselecteerde producten meteen te bestellen.

GEBRUIKERSPANEEL

De gebruikersaccount met individuele commerciële voorwaarden en kredietlimiet. Toegang tot historisch overzicht van bestellingen en betalingen en de mogelijkheid om leveringsopties te beheren.

RECLAME

Mogelijkheid van het maken van reclamebanners, advertenties en pop-ups met speciale aanbiedingen en de mogelijkheid om meteen door te gaan naar het bestelproces.

CROSS-SELLING

Automatisch gegenereerde cross-selling op basis van orders van andere klanten. Suggesties voor producten die het populairst zijn in de regio en voor artikelen die door vergelijkbare klanten werden aangeschaft.

Diensten

HELPDESK

Comarch Helpdesk is het eerste ondersteuningsniveau voor gebruikers van het Comarchs SFA-systeem. De adviseurs van Comarch bieden telefonische ondersteuning in 6 talen (EN, DE, PL, UA, RU, FR), en dit 5 dagen per week, 8 uur per dag.

TRAINING

Comarch organiseert professionele trainingen voor gebruikers van het systeem. Trainingen worden georganiseerd door een professioneel team consultants van ons trainingscentrum.

TECHNISCHE ONDERSTEUNING

Comarch’s tweede ondersteuningsniveau biedt e-mailondersteuning (ticketingsysteem) voor installatie, configuratie en bugfixing.

HOSTING

Comarch Hosting biedt een complete IT-omgeving voor toepassingen op één van onze datacenterlocaties. De veilige infrastructuur en managementdiensten staan garant voor een efficiënte werking van bedrijfstoepassingen. Comarch’s datacenters bevinden zich in Duitsland (Frankfurt, Dresden), Frankrijk (Lille), de Verenigde Staten (Chicago) en Polen (Krakau, Warschau).

SERVICE VOOR MOBIELE TOESTELLEN

Comarch biedt extra diensten voor mobiele toestellen om te zorgen dat mobiele gebruikers ononderbroken hun werk kunnen verrichten.

VERKOOP VAN MOBIELE TOESTELLEN

Comarch werkt samen met toonaangevende leveranciers van hardware, waaronder fabrikanten van mobiele toestellen zoals Apple (Comarch is een erkende Apple-reseller) en Samsung.

GEGEVENSNORMALISERING EN -HARMONISERING

In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module biedt Comarch eenmalige of periodieke normaliserings- en harmoniseringsdiensten voor gegevens die werden verkregen van distributeurs/groothandelaars.

CONTROLE VAN GEGEVENSKWALITEIT

In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module wordt een periodieke controle van gegevens, die zijn verkregen van distributeurs/groothandelaars, uitgevoerd door elektronische gegevens te vergelijken met gegevens op papier (rapporten en lijsten die zijn opgesteld door de distributeur).

GEOGRAFISCHE COÖRDINATEN VOOR ELK VERKOOPPUNT

In het kader van de Geomarketing-dienst wijzen we geografische coördinaten toe aan elk verkooppunt en delen we deze.

Voordelen

  • Verhoogde verkoopeffectiviteit door betere winkelbeleving dankzij beschikbaarheid dag en nacht
  • Voortdurende communicatie met handelspartners (orders, debiteuren, cross-selling, nieuwsbriefabonnementen, klantgerichte gepersonaliseerde acties, marketinginhoud)
  • Betere controle over processen dankzij toegang tot alle gegevens en de mogelijkheid om klantgedrag continu te analyseren
  • Lagere kosten van dienstverlening aan klanten/partners
  • Automatisering van activiteiten zorgt voor een betere concurrentiepositie, een hogere kwaliteit van samenwerkingen en voor snellere bedrijfsprocessen

 

Klanten

Carlsberg

Diageo

Colgate-Palmolive

Red Bull

Mars

Nivea

Stella-Pack

Grupa Żywiec

Hortex

Wawel

IDS Group

PPG

Navo

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.