Comarch Social Mining

 

 

De laatste jaren wonnen sociale media steeds meer aan belang met als gevolg een grote impact op hedendaagse bedrijven. Comarch Social Mining is een must geworden.

 

Dankzij sociale media kunnen klanten gemakkelijker dan ooit tevoren hun opinies delen en uitwisselen. Bovendien beïnvloeden deze opmerkingen en sociale gedragingen de dagelijkse bedrijfsvoering – klantenservice, -binding en -tevredenheid.

 

Contacteer ons

Functionaliteiten

Comarch Social Mining is gebaseerd op vier fundamenten:

  • gedetailleerde statistieken van het ledenaantal
  • betrokkenheidsstatistieken rond sociaal verkeer op websites
  • Vind-ik-leuk-categorieën en paginastatistieken
  • conversiepercentages voor content (weergaven, nieuwe registraties via sociale media)
  • gevoelsratio (positieve, negatieve, neutrale content)
  • share of voice
  • indeling en segmentering van gebruikers 
  • analyse van discussies binnen de sociale netwerken
  • de mogelijkheid van een compleet communicatiemiddel 
  • voortdurende monitoring van de gebruikersactiviteit op de fanpagina en in applicaties
  • real-time tracking van bepaalde woorden en zinnen
  • de mogelijkheid om indicatoren in real-time te volgen
  • ontwikkeling van een segment met ‘opinieleiders’ 
  • vergroting van het sociale bereik
  • creatie van content die aansluit op de specifieke doelgroep

Voordelen

  • Het bereik van uw sociale media boosten en de aanwezigheid van uw merk op sociale netwerken beheren
  • Op tijd en middelen besparen en tegelijkertijd de kwaliteit van de communicatie met uw klanten verbeteren
  • U hoeft geen extra personeelsleden of een sociale mediabureau in te huren. Eén tool, één medewerker
  • Real-time toegang tot informatie, te weten komen wat klanten over uw merk zeggen
  • Uw klanten indelen op basis van verschillende kenmerken, opinieleiders of toonaangevende influencers bepalen

 

 

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.