Comarch Loyalty Management Mobile Application

 

 

Met Comarch Loyalty Management Mobile Application kunt u uw klanten met een minimale inspanning en tegen minimale kosten altijd en overal identificeren, registreren, belonen en betrekken door middel van zeer persoonlijke en real-time aanbiedingen.

 

U maakt het eenvoudig voor klanten om hun loyaliteitsaccounts te gebruiken of te raadplegen en om meer punten te verzamelen door te winkelen met exclusieve aanbiedingen en kortingsbonnen die via de app beschikbaar zijn. Het systeem stelt u als operator ook in staat om meer gedetailleerde gegevens te verzamelen over uw klanten en hun winkelgewoonten.

Contacteer ons

Nodig klanten uit en gebruik beacons om ze met aanbiedingen en promoties te verleiden

Comarch Loyalty Management Mobile App en onze nieuwe micro-locatietechnologie Comarch Beacon bieden compleet nieuwe mogelijkheden voor gerichte en persoonlijke communicatie met de leden van uw loyaliteitsprogramma.

Aan de hand van het Beacon-signaal schat de CLM Mobile App in waar de klant zich bevindt en worden er in real-time specifieke berichten naar zijn of haar smartphone verstuurd in verband met producten of incheckpunten. Bij het opstellen van het bericht kunnen we al onze kennis over de loyaliteitsstatus van de klant en over diens aankoopbeslissingen, die verzameld werden in het Comarch Loyalty Management-platform, benutten. Zo biedt u uw klant niet alleen de voordelen van het loyaliteitsprogramma, maar kunt u ook producten aanbevelen waarin de klant mogelijk interesse heeft.

Met behulp van de CLM-beheermodule kunt u:

  • nauwkeurige en gepersonaliseerde mobiele campagnes ontwikkelen die zijn gericht op specifieke profielen van het loyaliteitsprogramma
  • het verband configureren tussen enerzijds bepaalde locaties en productcategorieën en anderzijds de specifieke Beacons
  • beslissen hoe ver van de Beacon de klant zich moet bevinden om een bepaald bericht te ontvangen
  • bepalen hoe vaak een gebruiker hetzelfde bericht/aanbod mag ontvangen binnen een bepaald tijdsinterval

Wij leveren de locatiebewuste CLM Mobile App met onze eigen Comarch Beacon-zenders, zodat wij onze klanten van speciale software kunnen voorzien zonder dat ondersteuning door hardware van derden nodig is.

Functionaliteiten

Comarch Loyalty Management Mobile App helpt uw klanten om slim te winkelen en stelt hen in staat om:

 

  • zich snel in te schrijven voor een loyaliteitsprogramma
  • een virtuele kaart te gebruiken als identificatiemiddel voor het programma
  • zich in te schrijven voor mobiele aanbiedingen en kortingen die alleen beschikbaar zijn in de app
  • door de beloningscatalogus te bladeren en beloningen te bestellen
  • te stemmen en hun mening over beloningen te geven
  • een verlanglijstje op te stellen
  • een routebeschrijving naar de dichtstbijzijnde winkel te krijgen, site-informatie te bekijken
  • exclusieve aanbiedingen in de buurt te vinden van een programmapartner naar keuze
  • de camera en GPS van hun smartphone te gebruiken om geografisch gerichte aanbiedingen van bedrijven uit de buurt te bekijken in de echte wereld
  • ‘check-ins’ in winkels of inwisselingen op hun persoonlijke Facebook-prikbord te publiceren om zo bonuspunten te verzamelen
  • hun programma-account te beheren en hun huidige puntensaldo te raadplegen
  • de geschiedenis van alle transacties te bekijken
  • persoonlijke statistieken te raadplegen en een voortgangsbalk weer te geven
  • een enquête in te vullen in ruil voor bonuspunten

 

 

Comarch Loyalty Management Mobile Application is beschikbaar voor iPhone- en Google Android-toestellen.

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.