Diensten

De door Comarch beheerde diensten bestaan onder andere uit: Loyalty Consulting, Creative Services, Program Management en Customer Analytics, plus een breed scala aan diensten die bedrijven kunnen helpen bij het optimaliseren van hun marketingactiviteiten, het ontwikkelen van een sterke klantenbindingsstrategie en het beheren van de volledige levenscyclus van klantenbinding.

Onze diensten worden verstrekt door een team van ervaren analisten, consultants en programmamanagers met uitgebreide ervaring en expertise op het gebied van implementatie en beheer van marketingprojecten in verschillende sectoren.

Loyalty Consulting

Het ontwikkelen of het optimaliseren van een loyalty programma is een complex proces dat een integratie van strategische, financiële en IT-processen vraagt. Bedrijven gaan gebukt onder zware concurrentie en een snel veranderende technologisch landschap en gaan daarom steeds meer op zoek naar dienstverleners die de volledige levenscyclus van loyalty kunnen helpen beheren. Van de strategie en het concept van het programma, tot de technologie, tot campaign management eindigend met het leveren van diensten via meerdere kanalen.

Lees meer

Program Management Services

Elk bedrijf streeft naar een hogere efficiëntie van haar activiteiten met het oog op hogere inkomsten. Een factor die hierbij kan helpen is de aanwezigheid van de juiste mensen op de juiste plaats. Daarom moeten de kostbare tijd en de inspanningen van deze mensen geoptimaliseerd worden

U en uw collega’s moeten alle energie richten op de verdere ontwikkeling van het bedrijf en het behoud van het concurrentievoordeel van uw bedrijf, in plaats van op het operationeel beheer van talrijke marketingprocessen en het bedienen van softwaretoepassingen die de globale customer experience dienen te boosten (vooral digitale en sociale CX).

Lees meer

Creative Services

Er moet aan heel wat voorwaarden worden voldaan om de aandacht van klanten te trekken, uzelf van de concurrentie te onderscheiden en succesvolle klantenbindingsprogramma’s op poten te zetten. Comarch verstrekt complexe diensten op basis van beproefde strategieën, geavanceerde oplossingen en best practices. Bij deze dienstverlening denken we buiten de vaste lijnen, en bieden we nieuwe perspectieven om de voordelen van het programma te optimaliseren. 

Het voornaamste doel hierbij is het ontwerp van aantrekkelijke gamemechanismen, spelregels en marketingmaterialen (zoals programmabranding en visuele identiteit, een webportaal voor programmadeelnemers, het grafisch ontwerp van geschenkcatalogi, kaarten en cadeaubonnen). 

Lees meer

Customer Analytics

Het succes van een bedrijf hangt grotendeels af van wat klanten kiezen en denken. Zakelijke beslissingen vereisen brede kennis over wie klanten zijn en wat ze denken. Daarom moeten bedrijven aandacht hebben voor allerlei gegevens afkomstig uit tal van bronnen (transacties, demografische gegevens, ongestructureerde gegevens, activiteit op sociale media).

Wij bieden ondersteuning en hulp bij het verzamelen, analyseren en interpreteren van gegevens met als uiteindelijk doel meer klantgerichte bedrijfsstrategieën. 

Lees meer

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.