Comarch Campaign Management

 

 

Comarch Campaign Management is opgezet om marketingpersoneel te helpen om marketingcampagnes eenvoudiger te definiëren en te beheren en om de juiste boodschap aan het juiste publiek en via het juiste kanaal over te brengen.

 

Comarch Campaign Management is opgezet om marketingpersoneel te helpen om marketingcampagnes eenvoudiger te definiëren en te beheren (zowel campagnes met één enkel kanaal als complexe campagnes met meerdere kanalen) en om de juiste boodschap aan het juiste publiek en via het juiste kanaal over te brengen.

Het systeem optimaliseert het campagneplanningsproces, vereenvoudigt het campagnebeheer, automatiseert de uitvoering via meerdere kanalen, vergemakkelijkt gebeurtenisgestuurde en betekenisvolle communicatie met uw klanten en faciliteert het volgen en meten van het rendement van uw campagnes. De oplossing draagt ook bij aan het optimaliseren van de werkprocessen en het creëren van duidelijke taken, wat garandeert dat de bronnen binnen uw hele organisatie optimaal worden toegewezen en de samenwerking efficiënt verloopt.   

Contacteer ons

Comarch Campaign Management

Functionaliteiten

De hoofdfuncties van Comarch Campaign Management zijn:

  • interactieve marketingkalender
  • koppeling van loyaliteitsacties aan campagnestadia
  • bepaling van campagneprioriteiten
  • campagnesjablonen
  • gestroomlijnd goedkeuringsproces 
  • definiëren van KPI's per campagne
  • mogelijkheid om alleen campagnes te plannen voor geselecteerde locaties of voor de gehele verkoopketen
  • toewijzing van partners per campagne
  • toewijzing van departementen per campagne
  • historisch overzicht van aangebrachte wijzigingen aan een campagne
  • drag en drop van aspecten van de campagnelevenscyclus
  • bepaling van campagnestadia en verbanden tussen de stadia
  • opzetten van multi-step campagnes
  • automatisering van marketingacties op basis van gebeurtenissen
  • kopiëren van campagnes
  • intuïtieve tutorials
  • geïntegreerde aangepaste werkprocessen voor automatisering van interne campagneprocessen
  • een intuïtieve editor met versleepfunctie voor het opstellen van werkprocessen
  • herbruikbare taakwerkprocessen
  • toewijzing van gebruikers aan rollen en taken
  • taakoverzicht: snel inzicht in alle taken 
  • meldingen en herinneringen
  • bijlagen en opmerkingen bij taken
  • beheer van gebruikersgroepen
  • toegang tot het systeem en betrokkenheid bij het opstellen van campagnes voor externe partners (bureaus en leveranciers)
  • geavanceerde en nauwkeurige klantsegmentatie op basis van demografische gegevens en historisch gedrag van klanten en op basis van campagnegeschiedenis 
  • een gebruiksvriendelijke grafische wizard voor het definiëren van segmenten 
  • meerdere opties voor het samenstellen van doelgroepen: vanuit het niets, door samenvoeging of filtering van bestaande doelgroepen, door toevoeging van nieuwe voorwaarden, of door import van gebruiksklare segmenten
  • berekening in real-time van de grootte van de doelgroep
  • uitgebreid inzicht in de interactiegeschiedenis met individuele klanten
  • flexibel importeren en exporteren van doelgroepen
  • automatische ontdubbeling van contactpersonen
  • genereren van een seedlijst
  • A/B-tests voor het selecteren van de beste e-mailversie 
  • controlegroepen
  • voorbeeldweergave van e-mails/sms-berichten 
  • mogelijkheid tot integratie met externe hulpmiddelen voor voorbeeldweergave van berichten binnen vele e-mailclients en het uitvoeren van anti-spamtesten
  • directe communicatie voor e-mails, sms-berichten, callcenter 
  • intuïtieve hulpmiddelen voor het opstellen van e-mails en sms-berichten
  • evenementgebonden berichten
  • genereren van dynamische content
  • online enquêtes
  • combinatie van kanalen binnen één campagne
  • bepalen van contactregels voor de verschillende kanalen binnen verschillende contactstrategieën
  • ondersteuning bij verzending van coupons of kortingsbonnen via verschillende kanalen
  • periodieke berichten
  • toewijzing van marketingkosten aan campagnes afzonderlijk
  • gedetailleerde kostenindeling
  • samenvatting van vaste en variabele kosten
  • automatische berekening van communicatiekosten
  • vergelijking van geraamde en werkelijke kosten
  • splitsing van uitgaven in kostenplaatsen en campagnestadia
  • toewijzing van kosten aan sponsors
  • vergelijking van geplande begroting en werkelijke campagnekosten
  • bewaking van campagnedoelen (KPI's)
  • aanpasbaar weergavepaneel om alle benodigde informatie over campagnes in één oogopslag weer te geven
  • bijhouden van individuele resultaten van een bepaalde campagne
  • bijhouden in real-time van aflevering en reacties (geopende e-mails, doorklikpercentages)
  • afgeleverde en niet-afgeleverde sms-berichten
  • bijhouden van individuele klantactiviteit
  • standaardrapportsjablonen voor belangrijke marketingelementen 
  • rapportopmaken genereren en exporteren in verschillende bestandsindelingen en standaarden (bijv. pdf, xls, xlsx, csv, rtf, html)
  • rapporten kunnen worden gepland, voorzien van bladwijzers, geëxporteerd en gedeeld binnen het bedrijf
  • de Comarch Smart Analytics-oplossing levert verbeterde analyses en introduceert ook geavanceerde functies voor zakelijke intelligentie

Voordelen

De oplossing Comarch Campaign Management helpt u bij het plannen en uitvoeren van effectieve marketingcampagnes en biedt vele voordelen, zoals:

  • vereenvoudigde planning en betere samenwerking binnen het hele marketingteam
  • eenvoudig beheer van zelfs grote aantallen meerfasige campagnes
  • breed scala aan communicatiekanalen voor klantenbinding
  • automatisering van gepersonaliseerde campagnes
  • eenvoudige toegang tot, bewerken van klantgegevens en dynamische wijzigingen in klantbeleving op basis van klantgedrag 
  • betere campagneresultaten dankzij marketingaanbiedingen die beter afgestemd zijn op de klantbehoeften
  • meting en vergelijking in real-time van de campagne-effectiviteit
  • beter inzicht in marketingkosten en -budget 
  • intuïtieve grafische hulpmiddelen en sjablonen die de productiviteit, het gebruiksgemak en de algehele klantenbeleving verbeteren
  • operationele rapportage en verspreiding van campagnerapporten naar bepaalde gebruikers

 

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.