Omnichannel Order Management

Comarch Order Management is een volledig geautomatiseerde, end-to-end-oplossing voor registratie van klantorders tot dienst, netwerklevering en activering van klantfacturering. Dit zeer configureerbare hulpmiddel dat volledig is gebaseerd op de catalogus maakt introductie mogelijk van nieuwe aanbiedingen of bundels in slechts enkele dagen in plaats van maanden, zoals nu vaak het geval is voor vele telecomoperatoren. Dit wordt bereikt dankzij een systeemarchitectuur die is opgebouwd rond een vooraf geïntegreerde centrale productcatalogus en dienstencatalogus die worden gebruikt als één centrale database voor productdefiniëring.


Het hele proces omvat zowel de zakelijke als de technische domeinen die respectievelijk worden bediend door Comarch Customer Order Management en Comarch Service Order Management. De oplossing is gebaseerd op het TMF SID-model waarbij systeembeheerders gemakkelijk en direct diensten in de dienstencatalogus en producten in de productcatalogus kunnen definiëren zonder kennis van de technische aspecten van de gebruikte SOA-technologie.

De toepassing van een omnichannel-strategie in telecommunicatie

Voordelen

Verhoog de marktresponssnelheid

Verkort de time-to-market door gebruik van de product- en dienstencatalogi die het proces sturen en zorgen dat er geen ingewikkelde herconfiguratie nodig is bij de introductie van nieuwe producten.

Automatiseer uw Order-to-Cash-processen

Maak gebruik van de automatisering onder impuls van product- en dienstencatalogi en versnel order-to-cash-processen moeiteloos.

Pas proceselementen flexibel aan

Profiteer van naadloze integratie van zakelijke en technische proceselementen gebaseerd op het TMF SID-model om integratiekosten te verlagen en zowel volledig geautomatiseerde als handmatige deelprocessen in één enkel end-to-endproces te ondersteunen.

Verhoog uw creativiteit met geoptimaliseerde BSS-/OSS-architectuur

Comarch Order Management verandert uw ideeën over verhandelbare diensten: focus op innovatie in plaats van op beheer en wees de eerste op de markt die baanbrekende innovaties lanceert.

Comarch Omnichannel Order Management

Elementen van deze oplossing:

Case study

European Tier 1 Operator

Multi-market transformation improves time to market and the cost of service delivery in the business customer segment.

Download de case study >>

Gerelateerd materiaal

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.