Next Generation Service Fulfillment

Comarch Next Generation Service Fulfillment (NGSF) ondersteunt het volledige proces van dienstverlening in de telecomsector: ontwikkeling en modellering van de klantenservice en vervolgens orkestratie van netwerkactiviteiten. Het helpt CSP's bij de automatisering van verlening en levering van telecomdiensten en verkorting van de time-to-market dankzij het gebruik van het verwerkingsconcept op basis van de catalogus.


De oplossing omvat de ontwikkeling van diensten op basis van vooraf gedefinieerde componenten die worden beheerd in de dienstencatalogus, waardoor CSP's de time-to-market voor nieuwe aanbiedingen kunnen verlagen en een hoge mate van innovatie voor hun productportfolio kunnen behouden. Dankzij orkestratie op basis van de catalogus ondersteunt NGSF een snelle introductie van traditionele en digitale diensten die worden geleverd in geavanceerde waardeketens. Het verwerkingsproces wordt uitgevoerd bovenop bestaande technologische silo's, waardoor stapsgewijze scenario’s mogelijk zijn zonder de noodzaak aan grote investeringen vooraf.


Comarch NGSF kan vooraf worden geïntegreerd met Comarch Network Inventory Management en Comarch Network Configuration Management voor meer uitsplitsingsmogelijkheden in het bronmodel en orkestratie van het beheer van de bronconfiguratie. De oplossing is gebaseerd op industriestandaarden en beste werkwijzen: SOA (Service-Oriented Architecture), TMF SID, TMF SDF, MTOSI-SM, OSS/J, eTOM, NGOSS.

Voordelen

Verhoog de creativiteit van product-/dienstenmanagers

Laat uw medewerkers gemakkelijk nieuwe diensten ontwikkelen dankzij hergebruik van voorgedefinieerde dienstencomponenten – de oplossing is gebaseerd op het TMF SID CVS-RFS-R-model zodat systeembeheerders gemakkelijk en rechtstreeks in de dienstencatalogus nieuwe diensten kunnen definiëren, zonder kennis van de technische aspecten van de gebruikte SOA-technologie. Versnel de ontwikkeling van diensten door de invoering van een betere herbruikbaarheid van dienstencomponenten. Integreer gemakkelijk diensten van partners in uw aanbod zodat u een dienstenaggregator kunt worden.

Verbeter de time-to-market voor convergente aanbiedingen

Lanceer en lever snel convergente aanbiedingen van de volgende generatie (waaronder digitale en met inhoud verrijkte diensten), ongeacht de onderliggende technologie, dankzij de ontwikkeling van diensten op basis van vooraf gedefinieerde componenten die in de dienstencatalogus worden beheerd. Verkort de levenscycli van producten dankzij het dienstverleningsproces dat is gebaseerd op een centrale product- en dienstencatalogus.

Stem aangeboden diensten af op netwerkmogelijkheden

Verbeter de relatie tussen de aangeboden diensten en de netwerkcapaciteit dankzij centralisering van het dienstverleningsproces rond geïntegreerde product- en dienstencatalogi. Werk werkelijk klantgericht: de oplossing inspireert tot een verschuiving van de kerncompetentie van netwerkactiviteiten naar innovatie van de klantenservice.

Verhoog de zakelijke efficiëntie en bespaar op kosten

Verlaag de TCO door automatisering van het dienstverleningsproces. Verlaag de kosten voor introductie en levering van diensten door automatisering van het dienstverleningsproces. Integreer snel en eenvoudig dienstencomponenten van derden, bestaande, oude systemen en de diensteninfrastructuur dankzij het gebruik van Service Inventory als integratiehub. Consolideer vele verticale OSS-systemen stapsgewijs in een horizontaal platform.

Comarch Next Generation Service Fulfillment

Elementen van deze oplossing:

Case study

European Tier 1 Operator

Multi-market transformation improves time to market and the cost of service delivery in the business customer segment.

Download de case study >>

Gerelateerd materiaal

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.