Next Generation Service Assurance

Comarch Next Generation Service Assurance transformeert traditioneel netwerkgericht storingsbeheer in een garantieoplossing die is gericht op klantenservice. Het belangrijkste doel van het systeem is om de proactiviteit van de klantenservice te versterken. Dit is mogelijk omdat het systeem vroegtijdige opsporing mogelijk maakt van netwerkproblemen en het vermogen om de impact op de klantenservice te voorspellen en te berekenen op basis van de systeemmodellen van de servicecatalogus en inventarissystemen. De oplossing kan toezicht houden op digitale diensten die zijn gebaseerd op complexe waardeketens, en kan informatie uit partnersystemen en geconvergeerde netwerken aggregeren, met inbegrip van de IT-infrastructuur en vaste, mobiele en kabeltoegang.


Proactiviteit en vermindering van de tijd die nodig is om service-incidenten op te lossen zijn de belangrijkste voordelen van de oplossing. Ze worden mogelijk dankzij integratie vooraf met de dienstencatalogus en diensteninventaris. De informatie over het dienstenmodel en de dienstentopologie is van cruciaal belang en zorgt dat het systeem rekening kan houden met de verschillende eisen van het onderliggende netwerk van diensten en de gevolgen voor de klantenservice nauwkeurig kan voorspellen en berekenen.

How Telecoms Can Become Pro-Active in Managing Customer Experience

Voordelen

Verminder investerings-/operationele kosten

Dankzij het zeer hoge niveau van integratie en toepassing van een ‘alles-in-één’-concept, evenals de hoge mate van automatisering in zowel de gevolgenberekening op de klantenservice als de hoofdoorzakenanalyse, kunt u met Comarch NGSA zowel de investerings- als de operationele kosten verlagen.

Bekijk uw netwerk door de ogen van uw klanten

Comarch NGSA helpt u evolueren naar een bedrijfsgeoriënteerde weergave van uw netwerk en kwaliteit van diensten, met de nadruk op klantenservice.

Verminder het klantenverloop door snelle probleemoplossing

Lever de hoogste kwaliteit van diensten en zorg dat uw klanten zich bijzonder voelen, dankzij uitgebreid beheer van diensteninformatie en snelle en efficiënte oplossing van problemen met de kwaliteit van de diensten.

Verbeter SLA-beheer voor zakelijke klanten

Doordat netwerkgebeurtenissen automatisch en direct in klantimpact kunnen worden vertaald, wordt het SLA-beheer snel en efficiënt. Ook kunt u zo nog veeleisender SLA-voorwaarden aanbieden.

Comarch Next Generation Service Assurance

Elementen van deze oplossing:

Case study

"With their modern and innovative OSS portfolio, Comarch has repeatedly demonstrated strong and reliable business partnering with Vodafone. Comarch has provided high quality COTS products, coupled with their impeccable services to implement solutions on time and within budget, adapting swiftly to new business requirements arising during and post implementation. Considering dimensions such as: time-to-market; quality to market; customer obsession; agility; value; innovation, Comarch is a partner who invariably ticks all of the boxes."

Shane Gaffney, Director of OSS, Central Europe, Vodafone

Download de case study >>

Gerelateerd materiaal

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.