Customer Management

Comarch Customer Management helpt communicatiedienstenaanbieders om meer diensten te verkopen, dichter bij hun klanten te staan en het klantenverloop aanzienlijk te verminderen. Comarch Customer Management is vooraf geïntegreerd met Comarch OSS-/BSS-suite en is ontwikkeld voor gebruik in combinatie met externe OSS-/BSS-infrastructuren. Het is een flexibele oplossing waarmee de telecomsector kan profiteren van een eenduidige klantweergave en een diepgaand inzicht in het klantenbestand kan krijgen. Het systeem biedt uitgebreide kennis over klanten waarmee grotere besparingen kunnen worden gerealiseerd op het gebied van klantenserviceprocessen.

Comarch Customer Management ondersteunt ontwikkeling van klantflexibiliteit door naadloze klantervaring te bieden en voor een betrouwbare 360°-klantenweergave te zorgen. Dankzij integratie vooraf met andere componenten van Comarch BSS-/OSS-suite stimuleert het systeem de groei van het bedrijf met zorgvuldig ontworpen, intuïtieve en gebruiksvriendelijke IT-hulpmiddelen. Comarch CM verhoogt de efficiëntie van het personeel, versnelt het opstellen van nieuwe contracten en biedt een breed scala aan hulpmiddelen waarmee u klanten kunt binden. Comarch Customer Management is een complex hulpmiddel voor snelle marktrespons die concurrentievoordeel biedt en de klantloyaliteit verhoogt.

Voordelen

Profiteer van een uitgebreid overzicht van uw abonnees dat altijd in context is

Maak gebruik van een 360°-klantweergave om waarmee u superieure service levert over alle contactkanalen, zoals callcenters, winkels, zelfbediening en nog veel meer.

Vergroot de efficiëntie en verlaag de kosten

Zorg voor snelle en aangepaste reacties op binnenkomende verzoeken en verlaag de kosten van de klantenservice door uw klanten te voorzien van innovatieve en intuïtieve hulpmiddelen voor zelfbediening.

Verkoop meer diensten en ontwikkel nieuwe diensten op basis van de klantbehoeften

Volg de intuïtieve klantgerichte applicatie om alle verkoopkansen effectief te benutten en bereik de juiste klant op het juiste moment met het juiste aanbod.

Verander uw klanten in merkambassadeurs

Bind klanten via sociale-mediakanalen, laat ze beloningen verzamelen of ‘een vriend verwijzen’. Loterijen, speciale aanbiedingen, tegoedbonnen en beloningsregels voor uw beste klanten zorgen voor een continu hoge klanttevredenheid en vergroten klantenbinding, omzet en inkomsten.

Bereik meer en vereenvoudig tegelijkertijd het proces

Structureer uw marketingcampagnes en introduceer procesgerichte samenwerking tussen klant- en ondersteuningsafdelingen, verkoop en marketing, en zakelijke en technische afdelingen om operationele excellentie te versterken en productiviteit van werknemers te verhogen.

Kies een toekomstbestendige oplossing

Behandel alle gegevens met gemak door overdracht in een gestandaardiseerde vorm die is gebaseerd op het TM Forum SID-concept en profiteer van Comarchs vooraf ontwikkelde processen ter ondersteuning van branchespecifieke activiteiten.

Elementen van deze oplossing:

Case study

"We chose Comarch because we felt that its products would enable us to reach our goals especially in terms of delivering a high quality of service to our customers."

Marc Mauermann, CEO, One Phone Deutschland GmbH

Download de case study >>

Gerelateerd materiaal

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.