Comarch Business Intelligence

 

 

Ons Comarch Business Intelligence-platform vormt gegevens om tot waardevolle informatie en kennis die cruciaal zijn voor data-gedreven bedrijfsvoering.

 

Volgens de marktstatistieken genereren groeiende bedrijven over het algemeen elk jaar 30% tot 50% meer data. Deze groei noodzaakt een goede organisatie, mensen, IT-infrastructuur en software, maar het belangrijkste aspect, zeker wat betreft loyalty marketing, is bijzondere aandacht voor zowel het verzamelen van gegevens als voor de data-analyseprocessen.

Het antwoord is het Comarch Business Intelligence-platform dat deze gegevens omvormt tot waardevolle informatie en kennis die cruciaal zijn voor data-gedreven bedrijfsvoering. Onze oplossing ondersteunt klantgerichte bedrijven in de opbouw van succesvolle loyalty-strategieën door het aanbieden van een diepteanalyse van grote hoeveelheden verzamelde gegevens, alsmede door het bieden van een compleet beeld van het koopgedrag van de klant, zijn/haar waarde, de effectiviteit van campagnes en algemene programmastatistieken.

Contacteer ons

Functionaliteiten

  • Intuïtieve, browser-gebaseerde, en grafische gebruikersinterface met drag-and-dropfunctionaliteit
  • Responsief design (aanpassing aan de schermen van verschillende mobiele apparaten, de vrijheid van het gebruik eender waar ter wereld)
  • Veel vormen van visualisatie (grafieken, indicatoren, sparklines, kaarten, tabellen)
  • Interactiviteit (rapportages, dashboards, grafieken, tabellen)
  • Hoge prestaties van de oplossing dankzij de geheugenmotor
  • Ad-hoc rapportage
  • Gemak van het gebruik (geen IT-vaardigheden vereist)
  • 100% toegang tot het web

Voordelen

Dankzij het Comarch Business Intelligence-platform vergaren bedrijven volgende voordelen:

  • identificatie van klantgedrag, wensen en meningen → toegenomen klantenbinding
  • identificatie van koopgedrag → toegenomen aankoopfrequentie
  • identificatie van de belangrijkste factoren die loyaliteit opdrijven → toegenomen algemene doeltreffendheid van het programma
  • identificatie van de levensstijl van de klant en zijn/haar voorkeuren → op maat gemaakte aanbiedingen, e-mailings, beloningen, privileges
  • identificatie van klanten met de hoogste waarde → verbeterde winstgevendheid en kostenbesparingen
  • evaluatie van marketingcampagnes → verhoogde response rate
  • identificatie van trouwe klanten overal waar ze communiceren met het merk → kennis over klanten tijdens meerdere contactmomenten.

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.